Tuesday, March 31, 2009

iga p2ev on hommik

roosipoiss

ilusad v2rvilised subtiitriaalsed unen2od

no see ongi see kuramuse v2ike peldik opossum!!!

dajam buthok urum

katus s6idab siin niimoodi


Esmasp2evasest vara hommikul h22letamisest sai hoopis selline asi, et tulime eile 6ise bussiga Rainiga kahekesi Melbournei. Buss oli nagu needus ise, siia oli maad k6igest 500 km, aga see tont s6itis ikka 9 tundi. Mingis tunniajases pausipeatuses me magasimegi seal pinkide peal.

Karavanipargis oli 6nneks selline systeem, et v6lgnesime oma telgi eest n2dala rendiraha, aga karavanimutil oli, nagu alati, k6ik sassis ja siis Rain kauples natsa alla ka ja siis saime 45 taalaga tulema. Mhmm, siis l2ksime bussijaama, et uurida, mis ka bussipiletid maksavad, kuna Rainil on umbes 453 kotti ja h22letamine oleks olnud ylikeeruline (loe: kohutavalt tyytu) ja siis ostsime piletid 2ra ka.

Ja SIIS alles l2ksin ma pangaautomaati oma kontoj22ki vaatama. Ilmnes, et meil oli kahe peale j2rgi j22nud 35 dollarit :)

Niimoodi me siin nyyd siis olemegi. Ja no kui siin ka t66d kohe ei saa, siis ma ei tea. Eiei, kindlasti saab. Ilus linn on, kiire ja pintsaklipslik siiamaani. Trammid igal pool, trammipeatused keset teed (aru mai saa, kuidas saab niimoodi normaalselt trammi oodata, tramm s6idab yle varvaste ju! v6i kingaotste, kui need on pikad ja teravad. Kingpool.), kilid ja muud riisisilmad, yksk6ikne suhtumine, tuhanded backpackerid, pargid ja poed, k6rghooned.

Karavanipargis j6udis yks j2rjekordne r2medus ka j2rgi mulle. Mul hakkas tegelikult juba Malaisias tarkusehammas kasvama. No ja nyyd kasvab niimoodi, et ise on kyll v2ga v2ike veel, aga ymber on rets 6hupall. Kael hullult valutab, kurk ka, k6ik aint vasakult poolt. Paistes samuti. Olen nyyd Valuvaigistinaine. Kesse ikka valu vaigistab, kui mitte tabletipurk... p2ris halb.

Haah, ja mu Sumatra mootorratta6nnetuse p6lve peal on sigasuur arm ja liigliha ka, mul on nyyd kolmas silm t2iesti olemas. Ysna kurja olemisega. Sobib mu natuuriga :)

Et seltskond on taas v2iksemaks lagunenud... peaasi, et ma l6puks j2lle p2ris yksi ei j22. Samas on igasuguseid variante, et kes k6ik v6iksid meile siia j2rgi tulla. V6i siis et kuskil kolmandas kohas kokku saada. Triin ja Mattias j2id praeguse seisuga kahekesi karavaniparki telki ja Sass ja Moll jokutavad ikka veel hostelis, raha pole mitte muffigi s22stnud, kusjuures Moll kaotas n2dalavahetusel oma rahakoti ka 2ra koos k6ikide t2htsate asjadega, mis tal olemas olid. Aga terminaator k2ib edasi, poisid lasid spetsiaalselt endale tellida j2rgmised osad ka ja on kiilakusest t2itsa ogarad.

Loomulikult tuli siin, Melbsis, esimese asjana yles otsida raamatukogu, sest siin on tasuta nett. Mingi kodutute hommikus66gikoha kontakti sebisime ka karavanipargist, austraallaste k2est, kes olid siin 2 kuud edutult t66d otsinud. R2ige seiklus on j2lle alanud, jee!!!

Yhest kohvikutaolisest asjast kysisime juba t66d ka, sealt anti meile kahe agentuuri andmed. Ja siis ma kysisin Starbucksist ka t66d, sinna otsitakse kyll, aga l2bi 2 intervjuu ja koolituse, ei ole aega raisata nii palju.

Selline teise sygiskuu algus siis :)
Hiiiiiiiiiiii, Melbournei kesklinnas on ju Batman park, selline nimi ongi p2riselt! Et 2kki kolime sinna, ma tahaks n2ha kyll kohta, kus batmanid tsillimas k2ivad. Ma oleksin parim p2ttm2n yldse. Kuigi hetkel on mul supermani s2rk seljas. 2kki kuidagi digimuutun 2ra.

3 comments:

Grafodroom said...

hull elu sul :D:D:D sa lihtsalt tirid endale kõik maailmajamad kaela ju... aga sa kindlasti oled maailma patim jamade talitseja ka:) aga tule siis koju millalgi. Ja see tasuta hommikusöök on küll kaval idee - võid ju salaja putru taskusse pätsata. Mina vaevlen siin oma venekeelse bakatööga. Õudne. Aga sulle palju tööd ja palju raha ja natuke seiklusi - saadan siit ( kohe lähevad teele!) Põh Mõh Hah

jana said...

Hihiii, incognito pargitytarlaps!
Palju edu sulle bakat66ga ja v2he raha ka :D:D
Ilmselt ma tulen p2ris varsti ja seiklen sinu ka surnuks!!! muhahhaaa

jana said...

... st ma tahtsin 6elda sulle pargitatytarlaps, wink-wink ;) !!