Friday, December 26, 2008

rannailmaj6ulud

J6ulud Austraalias on ikka p2ris imelik aeg. Igal pool lastakse j6ululaule a la white christmas ja siis samal ajal on 30 C sooja ja enamus rahvast istub rannas. T2histatakse peamiselt 25. dets, aga enamus inimesi paneb lihtsalt pidu alates 24. detsembrist. J6ulu6htul l2hevad k6ik v2lja, klubisse v6i pubisse.

J6uluhommikus66k on shampus ja praemuna :D

24. dets olin mina t66l, nii restoranis kui klubis. P2rast klubi sulgemist kell 3 oli meil staff party, mis t2hendas seda, et boss, maailma parim kokteilimeister, laskis oma v6imetel s2rada. Kingituse sain kaa, kokteilivalmistamise raamatu ja sprayp2evituse kinkekaardi. J6udsin tagasi hostelisse millalgi p2rast 5 ja siin otse loomulikult pidu j2tkus.

Yhes6naga 2rkasin j2rgmine p2ev kell 3 yles ja olin ikka veel purjus. Traditsioonilise j6uluhommikus66gi asemel konsumeerisin kaks klaasi tekiilat, jiihaa :D
Ja siis, yllatus-yllatus, sain kokku tollesama Perthist p2rit backpackeriga, keda olin myncheni lennujaamas kohanud ja Bangkokis koos ringi trippinud. Nii naljakas, kutt polnud sellest ajast saadik habet ajanud, n2gi p2ris j6uluvana moodi v2lja :P:P
Homme viib ta mu v6ib-olla oma venna jahiga s6itma ja sukelduma-snorgeldama, jee! Loodan, saan minna.

T2na olen kah t66l igal pool, varsti restosse, siis tunniajane paus ja siis klubisse.

Olen rahul. M6lemas t66kohas k6ik sujub, rahvas on j2tkuvalt lahe ja mul on naeratus n2ol. Kahjuks pean ka aastavahetusel t66l olema, mis on nati jama, aga noh, 2kki on tore, krt seda teab.

Pilte ei saa ma j2llegi siin yles panna, panen siis, kui netikohvikusse l2hen millalgi.

3 comments:

Eva Ligi Aydoğmuş said...

teretere. ma tahan ka sooja. tulen just pooleteisetunniselt metsaringilt (pekk põleb vaevaga) ja mu tuba on selline suht külm koht. sest noh, mul kärssas üks radikas läbi. lihtsalt hakkas tossama. õnneks sattusin peale. nüüd ei julge enam tuba küttagi kui ise siin pole.
aga varsti see-eest livia poole pere jõuluõhtule. ja juuksevärvi peaks ka ostma. ma arvan, et on aeg juured blondiks värvida.
kui mõne korraliku pildi oma emolakast saan, saadan sulle kah;)
musimusi

(word verification: deranged. ok tglt urangedn)

jana said...

Jeei, sa paned ikka sydamest :D:D:D
v2ga armas.
mu t6eline arm.
ei roooosteeetaaaa.... ei emoootaaaa.... (A)

Unknown said...

Huhuhhhhuuuu!!!! Lutikatega Jana :D :D :D Meil on siin krõbe talv. Ma olen nii palju verivorsti ja igast pekki söönd, et juba taimetoiduigatsus tuleb peale. Rannailm on tore küll, aga õige talv on veel toredam :) Kuigi koguaeg on külm, kui ma just saunas pole . .