Friday, December 5, 2008

Tagasi Perthis

Hehehee, Narembeeni lugu l6ppes kyll kummaliselt.
L2ksin bossiga kolmap2eva 6htul tylli, sest ta ei tahtnud yhelegi mu kysimusele vastata, mis mu palgasse ja t66tundidesse puutus. P6him6tteliselt oli asi tasuta yletundide tegemises, millest ma kategooriliselt keeldusin.
6nneks ma see 6htu ei t66tanud, l2ksin arutasin rahvaga asja ja otsustasin, et otsustan oma otsuse j2rgmisel hommikul. Otsustasin laup2eval 2ra minna.

Tahtsin enne bossile ytlemist aint oma agendile helistada ja n6u kysida ning netti minna ja vaadata praegusi t66pakkumisi. Kysisin netikohast, et kuna lasen ilmselt laup2eval jalga, et kas saan paar tundi netti kasutada tavap2rase poole tunni asemel, nad muidugi lubasid ja kysisid p6hjust, et miks 2ra l2hen. Vastasin ausalt, et boss on kahtlane, liiga tujukas jne.

Istusin arvuti taha maha - ja kes sealt tuleb?! Boss. Kuulas pealt.

Heheheheee... l2ksin tagasi baari, et temaga r22kida, aga ta oli nii solvunud, et olin internetiplikadele enne temaga r22kimist 6elnud, et 2ra l2hen, et olin p2evapealt lahti lastud. Mitte isegi p2evapealt, k2skis kohe jalga lasta. Maksis tehtud tundide pealt palga v2lja ja lahutas sellest 110 dollarit - vahendustasu agentuurile minu v2rbamise eest!!!!!!!! tasu, mida ma absoluutselt 100% tean, ei pea mitte MINA vaid TEMA maksma - ning ytles et tunni aja p2rast v6i miskit tuleb buss mis viib Perthi poole.

Yritasin oma argumenti talle selgeks teha, et ma pole agentuuri tasu enda palgast n6us maksma jnejen, se ei teinud teist n2gugi ja ylbitses-tujutses. Jeesus, ta on 30, aga sada korda tujukam kui mina!!! see juba on midagi... fuihh

nojah, pakkisin siis oma kodinad kokku ja l2ksin v2lja. Ja ootasin, millal boss baarist 2ra l2heb. JA l2ksin sisse ja v6tsin ise kassast oma 110 dollarit! oli see 6ige v6i mitte, see raha oli igatahes minu oma! ning teine ettekandja n2gi, et ma selle v6tsin, ytlesin talle et 6elgu sellele kuramuse jobule, et mina oma palgast tema v2rke ei maksa, tegin niigi 10 p2eva t66d niiet higibverdpisaraidjaalkoholi pritsis.

bussi ei tulnud.

buss tuleb ainult neljap2eviti.

oli kyll neljap2ev...

aga selleks ,et buss neljap2evalgi tuleks, peab pileti ette tellima, muidu buss l2heb otseteed kaudu Narembeenist m66da.

Tagasi baari n6u kysima minna ma ei julgenud, kuna ei tahtnud ylemustropp Stevei p2rast kassast OMA palga n2ppamist n2ha, niisiis l2ksin bensukasse peitu. Yks keskealine paar oli n6us mind Merredini (70 km Narembeenist) viima, bensukat2di ytles, et Merredinist l2heb kogu aeg ronge ja busse Perthi ja kell oli alles 2 p2eval.

Viisid mu Merredini ja postitasid turistiinfoabiletti maha. Siis sain muidugi teada, et j2rgmine transavahend Perthi l2heb alles j2rgmisel hommikul ja ostsin rongipileti.

66bisin karavanipargis (autosuvila) :D:D:D mis oli kusjuures p2ris lahe! Mingis vana treileri taolises asjanduses oli 6 nari, telku ja ainult mina. V2ljas oli bassein, papagoid ja K2NGURUD!! kaks tykki. n2gin neid siis , kui parajasti bassu 22res p2evitades korra silmad lahti tegin ja ehmatasin ikka korralikult, sest need olid p2ris l2hedal. Vestid seljas.

6htul tuli yks tydruk mu ukse peale koputama ja ytles, et yks vanapaar l2heb j2rgmisel hommikul Perthi, saaksid mulle kyyti anda. No a ma tola olin rongipileti juba 2ra ostnud, niiet keeldusin.

Ja siis j2rgmisel hommikul olid nad mu uksetagusele toolile j2tnud kaks v2ikest kardinakoaalat :D panin k2ekoti kylge.

Nyyd olen j2lle Perthis, uue t66 otsingul.

6 comments:

Eva Ligi Aydoğmuş said...

oh sind hullu:)noh ma ilmselt oleks ise sama teinud. psst ma loodan, et su meiliaadress yanakesekene@hotmail.com ikka funkab, mul plaan sinna paar rida kirjutada

aa ja enn bee sain su kaardi kätte (juba mingi eee ammu), aitäh selle eest!

Tar rat arT said...

Ähäää....

Seiklused jätkuvad. Mida hullem seda parem. Naersin ja rõõmustasin omaette siin nigu poolemeelne

Jee jee, pane edasi...

Mõtetes sinuga säälpool

jana said...

:D:D
t2nan, s6brad! loodan ainult, et ma esmasp2evaks pahandustes pole.. uurin oma agendi k2est, kas boss on kitunud politseisse. No see oleks ikka parajalt jube.

jeevaaaa!!! meiliaadress funkab absoluutselt, ainult kirja! et mis sul toimub, mis teed ja kuidas l2heb ja kuidas lapsed ja muud loomad elavad.

Tar rat arT said...

ega sa ometi pogris ei istu...?

Kui oled, siis tea, et sul on õigus teha üks kõne... (Wõi parem - nõua maili saatmist ja siis kirjuta siia)

Ootan põnewusega.

Äi need teispoolemaalased yht eesti plikat maha murra...

Terw - Tar

jana said...

Ehh, ma kahtlustan kusjuures, et need 110 doltsi v6eti saksa backpackerite palgast maha, sest nad pole mulle kirjutanud - mida nad tahtsid ja lubasid teha, kuna osa v2rke pidi sinna postkasti potsatama mul - boss pole mu agendile selles asjus isegi mitte helistanud ning vahetult eelmine p2ev enne mu draamat Narembeenis otsustas boss, et iga dollar, mis kassast puudu (tegime palju vigu hindade sissetoksimisel) , l2heb meie palgast maha.

AGA - mis peamine, pogris ei istu ja v2ljasaadetud maalt pole :))

Tar rat arT said...

Cool

Pane edasi. Elu on ELAMIST väärt ;)