Friday, January 2, 2009

intensiivaustraalia






(kirjutasin paar p2eva tagasi siia pika jutu maha ja siis pani arvuti muidugi pange.)

Elu on j2tkuvalt intensiivne ja v2nge nagu kohalik j22kohv. Mis on muide v2ga hea.
Eelmisel n2dalal sain korraliku reality checki - JP, kelle vennaga pidin jahiga s6itma-sukelduma s6itma, kadus kuhugi lihtsalt 2ra ja saatis alles 6htul smsi, et sorri, mingid asjad tulid vahele. Samal p2eval juhtus veel: tele2 t6mbas mu eesti konto tyhjaks, sest olin unustanud oktoobrist saadik arveid maksta (A); palk restoranist ei tulnudki kohale, sest miski oli nende systeemis just minule palga maksmises rikki l2inud; restos tyhistati eelmisel n2dalal mu planeeritud 40 t66tunnist 31 (!!!); lisaks ostsin uue sim-kaardi ja teadsin, et saan oma vana numbri neile suunata, mis kunagi ei juhtunud ja p6hjustas PALJU probleeme. Lohutuseks vedas l2tlane mind mingite briti tyypidega randa. Mis oli mu k6ige hullem p2ev rannas ever, sest k6ik peale l2tlase konkreetselt t2iesti ignoreerisid mind, r22kisid naistest inetult taga ja lyrpisid oma krdi haisvat 6lut... tegin suht k2hku s22red ka, 6nneks l2tlane viskas mind autoga tagasi.

Aga siis oli k6ik j2lle ilus - l2ksin j2rgmine p2ev uuesti l2tlasega ja seekord normaalse briti tyybiga Cottesloe randa. M6nusalt soe vesi ja suuuured lained... m6tisklesin kyll selle yle, et miks rannavalve vees paadiga ringi tiirutab.. ja siis sain 6htul uudistest teada, et samas rannas oli 5-meetrine hai yhe snorgeldava mehe nahka pannud :P Haiparv on paari randa veel siin v2lja ilmunud. Mis on tegelikult v2ga haruldane - k6ik kinnitavad pidevalt, et siin on suht v6imatu hai poolt s66dud saada. Hmm.

Vana aasta 6htul olin t66l.. nii restos kui kohe p2rast seda 66klubivahetuses. Juba kluppi j6udes olin surnud nagu keedetud scallop. Kaanisin klaaside viisi cocat et mitte sinnasamasse ymber kukkuda. Aga siis tuli kuskilt `second wind` - ilmselt mu organismi viimased j6uvarud. Istusime staff (meeskonna) ruumis kui kuulsime, et klubis toimub aasta viimaste sekundite countdown - panime k6ik korraga jooksu, yks tyyp lendas kuhugi ymber - nii saabusid tema uue aasta esimesed sekundid - ja mina koperdasin metallsildi otsa teisel pool ust ja sain m6nusa sissel6ike t2pselt kell 00 01.

Aga p2rast klubi kinnipanekut istusime taas kogu meeskonnaga baaris, boss k2ristas jooke ja nalja sai ka. J6in k6igest 2 sambucca kokteili, aga kuna olin NIII v2sinud, olin juba purjus kui tinavile. Komberdasime mingi 7 paiku sealt minema, l2ksin hostelisse, kus pidu otse loomulikult alles kestis. Keegi toppis mulle pudeli veini pihku, mis sai miski 9 30ks otsa, siis l2ksin magama.

Pidin kell 13 30 t66l olema. Avasin silmad 15 30 ja olin ikka lakku t2is (sorri, ema :D) Pooletunnine dush ega miski ei aidanud... Tegin siiski oma parima n2o p2he ja roomasin, p2ikeseprillid ees, restorani kohale. Vuristasin hiigelpika vabanduseloo maha ja k6ik, mis bossilt vastuseks sain, oli `kui sa ei ilmu 1. jaanuaril t66le, siis sul pole enam t66d`. Nojah, nii mind siis vallandatigi :D Aga ma kahtlustan, et see oli neil puhas ettek22ne, et rahvast lahti saada - ilmselgelt oli meid seal liiga palju t66l, kui ma eelmine n2dal k6igest 9 tundi t66tada sain.

Komberdasin kuhugi v2rsket apelsinimahla ostma, siis helistas yks eesti kutt, kes paari p2eva eest mu hostelisse kolinud oli. Sain sellega kokku. Ta t66tab P6hja-Fremantleis yhes rannarestoranis. Lugu l6ppes sellega, et lendasin, siider n2pus, restosse uut t66d kysima. Ja saingi j2rgmiseks hommikuks omale t66 :D

Muidugi, selle asemel, et magama minna ja end ... yle pika aja v2lja puhata, otsustasin vastata teise kahe eestlase kutsele minna Perthi mingile eestlaste peole. M6eldud, tehtud. S6itsime rongiga kesklinna ning istusime miski 15pealise eestlaste gangiga Swani parki j6e 22rde palmide alla maha. Tore oli, polnud juba tykk aega viitsinud eestlastega suhelda enne seda.

Eile hommikul kobistasin 10ks t66le, v2sinud kui laip. Tulin tagasi hostelisse ja avastasin eest FILIPPO. Filippo on k6ige v2rdjam tyyp maailmast. Italiaano. Tol uue aasta esimesel hommikul kui t66lt tulin, varastas ta mu peast mu peaehte - mingi sule- ja muu krabinapundar, mille olin just see p2ev uue aasta puhuks ostnud - pani omale pyksi ja jooksis minema. Aus6na. Absoluutselt polnud naljakas muide. Pidin end pooleks vihastama, aga kuna ma olin juba niigi v2sinud, lykkasin sellega tegelemise edasi.

Niisiis... filippo vana v2rdjas, ennast t2is r6ve pidevalt juua t2is itaalia sitaratas, seisab k66gis, mina l2hen juurde, ytlen, et anna mulle 15 dollarit - raha, mis peaehe maksis, filippo saadab mu lihtsalt pikalt, ei vabanda ka ega midagi, tema samasugune italiaanost s6ber ytleb mulle lihtsalt, et `be quiet` ja teeb 2hvardavat n2gu. No muidugi ei saanud ma seda asja sinnapaika j2tta, varastasin Filippo toidukoti ja jooksin alla receptionisse - sorri, lihtsalt EI j22nud muud yle kui kitse panna, sest ma olin lihtsalt nii kuradi kuri et see t6bras isegi vabandada ei viitsinud - ja nii sain l6puks oma raha, vabandust muidugi mitte. Hiljem oleksin teise italiaanoga t6esti peaaegu kaklema l2inud, sest nad olid ikka veel k66gis, r22kisid k6va h22lega mind taga - midagi ma ikka itaalia keelest m6ikan!!!! ja teistele pealtvaatajatele ajasid mingit t2ielikku sogajuttu. 6nneks l2tlane, vana kapp ise :P, tiris nad kuhugi eemale.

Mmmm.. vot selline elu siis :D Aga enamus ajast olen j2tkuvalt t2iesti ylimalt 6nnelik siin ja hindan iga viimast kui p2ikesekiirt ja toredat inimest, keda kohtan. Rand, t66, sushi, filmid hostelis, s6brad, kord n2dalas purju juua ja jamadesse sattuda... :) Hostelieluga olen juba nii 2ra harjunud, et ma polegi enam korteri otsimisega viitsinud vaeva n2ha. Kolisin uude tuppa ka, kus ainult (:D) 8 inimest. Mhmm kuigi yleeile ilmusid vanad s6brad bed bugsid kuskilt v2lja.. taas sain veeta 66 teleka ees magades. Aga kolmap2eval kolin tydrukute majaossa, seal ainult 4 inimest yhes toas, p2ris paradiis.

Ahjaa, mingi p2ev k2isin Trevoriga offroadi s6itmas tsikliga. Mina muidugi tagaistmel, loll nagu ma olen, ei ole ma suurt oma Sumatra motika6nnetusest midagi 6ppinud :D Isegi jalatugesid polnud tagaistuja jaoks ja ratas oli nii suur, et mul ei ulatunud isegi jalad maha. Aga k6ik l2ks h2sti, eriti tore oli tegelikult, austraalia offroadi maastik on ikka t2iesti miskit muud kui kuskil mujal n2inud-kuulnud olen. Trevor on tore, aga vahel kuramuse tyytu, sest tahab mind KOGU aeg kuhugi viia ja tagasi tuua eriti ei taha :D

Piltidega on j2tkuvalt lugu nii, et panen need mingi p2ev siis yles, kui netipunkti ennast l6puks vean, sest siin (hostelis) ei saa pilte uploadida. Panen facebooki pildid siia nendele, kes facebookis pole :)

No comments: