Sunday, October 12, 2008

Homme see algab!

Esmaspäeva varahommikul, vist oli 5 30 (peaks kontrollima?) väljub lennuk Berliini. Seejärel passin TXL-s 6 tundi ja keerutan end Berliin-Bangkoki marsruudi peale, vahepeatusega Münchenis. Bangkokis olen omadega 14. okt hommikul kell 10. Vahepeal kaovad kuhugi tervelt 5 tundi, mis on ajavahe Taimaaga. No on sead!

Esialgne reisimarsruut näeb välja selline: Bangkok - Kambodza (Siem Reap ja Angkor Wati templid) - tagasi Taisse, Krabi ja mõni/mõned palmisaared - Indoneesia (Sumatra saar, Toba järv, Lääne-Sumatra rannad ja saared, dzunglitripp orangutangidega) - Malaisia (Melaka, Kuala Lumpur) - Austraalia, Perth. Ja siis ilmselt veel väga palju Austraaliat ning loodetavasti Uus-Meremaa kah.

Ehkki ma muidugi ei välista, et reisiplaan muutub tundmatuseni, kindlaid kuupäevi vms ei taha ma paika panna, olen spontaansus ise.

3 comments:

Eva Ligi Aydoğmuş said...

homme algab, aga täna õhtu saab kah olema seiklus. blinks-blinks!

Mats Volberg said...

Kui võtta arvesse, et sul on seal nimekirjas nii mõnigi "kahtlane" riik, siis kunagi ei tea, millise põõsa taga on gerilja-terroristid :D

jana said...

Jess, ja ma kavatsen nendega yhineda!

Vive la resistance!