Sunday, October 26, 2008

26. 10 - Langkawi, Malaisia






Nonii. Mingi aeg tagasi lendasin Kambodzast Malaisiasse, Kuala Lumpurisse, ja sealt s6itsin rongiga tsuu tsuu 12 h p6hja poole ja siis tulin praamiga Langkawile.

Langkawi on troopiline saar (tegelikult saarestik, koosneb umbes 100 saarest, aga ainult suurim neist on t2ielikult asustatud), mis on enamuses kaetud vihmametsaga ja siis on need imeeeeeeelised rannad! Postkaardisaar. Kuigi esimesed kaks p2eva, mis siin olin, sadas. P2ev otsa. Aga on ka vihmahooaeg, niiet olen rahul. Elan sellises guesthouseis, mis on ideaalne backpackeritele - suur chillout tsoon, yhisk66k ja palju huvitavad inimesi. Kes kyll pidutsevad siin iga 6htu... nii ka mina :S Seega esimesed kaks p2eva m66dusid Sex and the Cityt vaadates ja kaarte m2ngides. Ma m2ngisin kaarte konkreetselt umbes 10 tundi jutti. P2ris lahe oli.

Ja siis tuli p2ike! Olen juba ysna redistunud, kardan, et mu nivea p2iksekas faktoriga 12 pole vist piisav mu n2o jaoks... Niisiis imelised, palmidega kaetud rannad, krabid, mis pidevalt liivast v2lja hyppavad, soesoesoe India ookean... ideaalne puhkus.

T2na k2isin koos 3 keskealise kanadalasega (tegelikult yks neisto li ameeriklane, aga h2benes seda ja kandis pettuseks kanada lippu oma koti peal, kui naljakas) saare peal ringi trippimas, sest nad rentisid auto ja see on p6him6tteliselt ainus viis saarel liikuda. N2gin v2gevat koske, ahvikesi hahaa, MADU, imelikke puid ja p2ris palju m2gesid. Fantastika.

Homme l2hen ilmselt Penangi saarele.

2 comments:

Unknown said...

No seda ma ootangi, et sa juba Austraaliasse jõuaksid ja lihttöid teha saaksid ;) ja vombateid pildistaksid!! Aga tänud makaakide eest ;D. Ma usun küll, et natuke lihttööd tuleb pigem kasuks, saad liikuda ja mõtelda. Meil siin sügistorm. Tuul viis mind peaaegu rattaga minema öösel. Täna ei julge enam õue minna.

jana said...

Vaata, et tuul sul m6tteid minema ei vii, p2rast oled tyhi nagu mu selletulevasej6ulune kingikott!

Mis sa mu eilsest loomaleiust arvad? :P