Thursday, September 30, 2010

Feldenkrais ja falafel

Ärge mulle kolmapäeva õhtuti helistage. Sest siis pole mul absoluutselt tuju rääkida. Nimelt käin nüüd sellel nädalapäeval "trennis" nimega Feldenkrais - täpsemalt tähendab see Moshe Feldenkraisi poolt loodud alternatiivmeditsiinilist meetodit, mis kujutab endast lõdvestusteraapiat läbi aeglase liikumise. Täielik sürrus, aga ma olen nii armunud sellesse. Pärast tunniajast eriti imelike liigutuste tegemist põrandal (a la kõverdad ühe jala üle teise, surud selle alla, tõstad ristatud kätega pead kinnisilmi põrandalt üles ja suunad pilgu vasakule ja üritad nii otse olla) valdab mind täielik mõnus apaatia ja tabularasalik tunne - kõik helid on teravdunud, maailm pöörleks justkui aeglasemalt ja mina selles olen nii õiges paigas, ükskõik, kuhu mu jalad mind siis ka ei viiks. Hea. Isegi minusuguse parandamatu ekstraverdi puhul tirib see mind täiesti enda sisse, kus ongi kõige parem. Minge proovige ka :P

Tänaseks olen juba üsna ära spinoseeritud (Spinoza loengutest siis). Kõikjal tunnen ära Substantsi ja olen ise ka seesamune. Istun loengutes, silmad ja kõrvad krillis, konspekteerin ja küsitlen õppejõudu. Uskumatu, et selles minu jaoks varem täielikult mõttetu filosoofina tunduvas kujus on tegelikult nii palju imponeerivat pauerit. Arvan, et homme, pärast viimast loengut hakkan nutma lihtsalt, et juba läbi saab :D Aga see-eest korraldame laupäeval järjekordse Hogwartsi house party, kuhu seesama õps ka kohale lubas tulla, pinnin talt kõik välja, mis tal alles on. Õnneks ta räägib eriti kiiresti, ehk jõuab. Siis teeme esimese omatehtud siidri degustatsiooni ka, vühüü.

Avastasin, et siin polegi tegelikult niiiiiiiiiiiii kallis, kui õigel ajal õiges poes olla. Näiteks sain 6. 40 euro (u 100 kr) eest kilo banaane, kilo ploome, jogurtit, mozzarellat, eriti heas marinaadis kana, eukalüptiköhakomme.. odavamalt, kui Eestiski vist. Unicafest olen ka suht sillas - neil on niiiii häid tofutoite ja täna sain näiteks falafeleid - kikerhernejahust ja muust toredast mätsitud pallikesi. Ja mu endaleiutatud quinoa-ingveri-maisi-kartuli-porgandi-kookose-jne-supp tuli lihtsalt täiesti superb välja!

Spinoseerin nüüd edasi. Fotosid pole. Tunnistan ausalt, et mu kuradima laiskus pole senimaani lasknud veel uut mälukaarti osta, niiet olen siiani vaid Reinise fotosid laenanud. Homse varna!

No comments: