Thursday, February 26, 2009

konveier







M6tlesin, et olen tubli ja blogin veel.

Esiteks, kallis venna Jaanus, anna andeks, et ma sulle ei helistanud ega midagi su synnip2eval, rahaotsastelefonilkrediitipoleleviaukkaveelsysteem nohh. Kuulsin, et teil oli Arvoga v2ike erapidu ;D panen sulle kaardi v6i miskit teele, kui siit 2ra l2hen.



K2isin t2na esimest korda p2ris farmit66d tegemas. Kusjuures sain veel teiste jutu j2rgi parima t66 yldse, shedis, kus suvik6rvitsaid pakendatakse. Et ei paistnud p2ike p2he ega seganud k2rbsed nagu oleks olnud p6llul jurasid korjates.



Aga oli t2iesti kohutav, olen senimaani shokis vist. Esimese t66na anti mulle shedis ylesandeks suvik6rvitsakaste vette visata, kust konveierilint neid yles korjas. Lisaks veel umbes 10 asja, millele pidevalt pidi t2helepanu p66rama: et vann liiga vett t2is v6i liiga veest tyhi poleks, tyhjade kastide 2raviimine, k6rvitsatelt 6ite kyljest 2ra kiskumine jnejne. Ja seda k6ike pidi tegema samal ajal. M2rg oli, k2ed-jalad pidevalt lirtsusid. Lint j2i pidevalt seisma ka, kuna oli vana ja n2kane ja siis ma pidin veel seda ka kuidagi uuesti t66le saama.
Sain hakkama.



P2eval tehakse siin kokku 3 pausi, 2 nn suitsupausi, kumbki 20 minutit, ja 40minutiline l6unapaus. P2rast esimest pausi anti mulle uus ylesanne, k6rvitsate konveierilindilt sorteerimine. Aeglane lint s66tis alt vannist ette k6rvitsaid, mida pidi selle ees olevale kiiremale lindile kyhveldama, sealjuures praake kuhugi kaugemale visates.



K6ik, mida ma n2gin, oli aeglane ja kiire lint koos, lisaks seisin ma mingi euroaluse peal, mis ajas pea hullumoodi p66ritama ja masin ise ajas k2ed ka v2risema, sest ta p6rises.



Mitte midagi ei saanud aru, kogu maa oli must ja pea t2iesti sassis.



K2ed tegid t66d, aga aju oli totaalses segaduses. Nii kiiresti pidi tegema, et millestki m6elda ka ei suutnud. Mina, kes ma pole just k6ige aeglasem inimene siin systeemis.



Paha hakkas. Vaimselt paha. Liikuvad lindid, vastikud kuramuse suvik6rvitsad -mis muide mulle tegelikult v2hemalt varem v2ga maitsesid - n2rviajav taustamyra, lebra.



6nneks tuli mul seda teha ainult poolteist tundi ja siis tuli juba l6unapaus. Olin omadega t2iesti l2bi. Teistel polnud kusjuures hullu midagi, n2rvi ajas. Tundsin mitu korda nii hullu peap66ritust, et kartsin peadpidi sinna masina vahele kukkuda.



P2rast l6unapausi olin ikka veel l2bi, mis k2bi ning l6petasin t66p2eva poole tunni p2rast 2ra. Hakkasin k6iki asju sassi ajama, pea huugas, h22led, lebra, k6rvitsad, v2kk.... tundsin, et l2hen lihtsalt peast lolliks, kui kaua seda asja edasi teen. No ei suutnud lihtsalt. Poleks kunagi arvanud, et ma ennast niimoodi yldse tunda suudan.



Eks n2is, mis homne toob. Olen nyyd ametlikult konveierifoobik.

1 comment:

Eva Ligi Aydoğmuş said...

oh kallis tibu, saadaks sulle postiga mullivanni kui saaks. kallistused!