Sunday, February 8, 2009

otsus






Otsustasin.

Ooootsustasin 2ra.

J22n siia v2hemalt novembri l6puni, mil mu aastane viisa aegub. Siia ehk siis Austraaliasse.
Tahan seda riiki n2ha. Nii palju kui v6imalik. V6ib-olla taotlen ka teise viisa ja j22n j2rgmise aasta maikuuni. Selleks peaksin t66tama 3 kuud farmis, aga mul on kontakt, kelle kaudu saaksin tahtmise korral farmit66d teha ainult kuu.

Bunburys k2imine pani mind sellele t6siselt m6tlema, sest sain tunde, et ma pole ju veel murdosagi Austraaliast n2inud.

Homme h22letame yhe Eesti tydrukuga Margaret Riverisse, see on siit 300 km l6unasse. Proovime otsida t66d veiniistanduses. Hooaeg hakkab kyll alles 2 n2dala p2rast v6i nii, seega otsime alguses ilmselt mingit muud t66d.

Tahan reisida, seigelda, n2ha, kogeda, uurida, tunda.

Andke andeks k6ik, kellele ma lubasin max juulikuuks tagasi olla. Ma olen liiga omas elemendis, et selleks suveks (talveks siinses m6istes :D) lahkumist planeerida.

Olen siin hostelis elanud juba yle kahe kuu, sellest on kyll kopp ees. Vaheeelduuuust tahan!!! Ytlesin eile oma t66 rannarestorani kioskis yles, boss oli v2ga arusaav ja kena minuga, ytles, et v6in millal iganes tagasi sinna t66le minna ja et ta v2ga hindas mind seal. Hea tunde j2ttis sisse.

T2na l2hme siinsete hostelieestlastega loomaaeda. Ja pean omale uue seljakoti ostma, Eestist kaasav6etu on nyydseks liiga v2ike. Ning kuna otsustasin oma reisi aastaks pikendada, siis otsin omale yhe korraliku backbagi ka.

Olen 6nnelik ja v2ga rahul oma otsusega. Las magister ootab mind veel veidi. Nii hea on soojas kliimas elada, palmi all p2evitada, iga p2ev shortsidega k2ia ja mitte muretseda bussi oodates surnuks kylmumise p2rast.

Pildid p2rit Bunburyst ja Pinguin Islandilt, ei mahtunud eelmise posti alla 2ra.

3 comments:

Grafodroom said...

Lahedad elukad su piltide peal. Ja küllap otsustasid õigesti, kui sulle seal tõesti nii meeldib. Kuigi ma ei saa aru, mis selles soojas nii head on :D :D :D Aga elukad on küll ägedat ja ega enne ühe ehtsa vombatiga kohtumist ei saagi ju tagasi tulla... Ma lähen homme kooli üle maeitea õõõõ kolmveerandi aasta vist. Miinus kuus kraadi on siin muideks. Kuigi toas on soe - juhul kui kütta. Aga rohkem uudist pole. Kõik. (Pirgita valekontolt avaldab arvamust)

Eva Ligi Aydoğmuş said...

oh sind:) ma tahtsin just sulle feissbuukida, et uu ja ae ja mis sa teed ja nüüd selgub, et sa vahepeal tõsiseid plaane teinud ja mulle eraldi ei öelnudki:D toetan sind igaljuhul sajaprotsendiliselt, aga oma blogi pead kül edasi pidama. ja mulle ka kirjutama! juhhuuu

jana said...

Kallikesed! Nii tore, et keegi t2hele ka pani :) t2pi pealeee

Ma ei saa, elu on praegu niiv6rd lahe seiklus, et ma ei raatsi sellest veel loobuda! Sina, Marimuri, ajasid mu t2itsa segadusse oma identiteedivargusega! Lahe, et koolis tagasi oled, saad pinki nyhkida.

Mu otsus tuligi t2iesti yle66, konkreetselt p2eval, mil Bunburyst tagasi s6itsin ja tundsin, et no kuramus, Oz on imedemaa! Plaani ei pidanud mitte kellegagi, kuna ei tundnud vajadust, tahtsin ISE, suur tydruk nagu ma olen :):)