Saturday, April 4, 2009

x marks the spot (abu dhabi)

Abu Dhabi lennujaam.

Selja taga on parim lennureis yldse. Kestis 14,5 h, aga no nii chill oli, kui yldse saaks olla. Palju ruumi ja multikaid ja asju. Mm... maale meid siin ei lastud, sest austraallased olid meile ikkagi mingit sogajuttu ajanud, et meil pole viisat vaja. Rain r22gib, et tal on r2ige pissih2da. Millega seoses mulle meenub n2dalatagune seik, kui tal oli j2lle r2ige seesamune, aga no ta ei viitsinud 100 m tualetti k6ndida. L2ks lihtsalt keset teedevahelist parki urineerima. Arvake 2ra, kas ta j2i mentidele vahele, olles ise muide mendijaoskonna ees, v6i kohe kindlasti j2i. Trahvi 6nneks ei saanud, tegi lihtsalt eestlaste mainet maha j2rjekordselt, jee. :D Tal on 4 hoiatust, loodetavasti hoiavad need ka.

Lennujaama saabudes oli meil kahepeale topeltsuur suitsun2lg muidugi. Kysisime, et kus saab suitsu teha/osta yhe t66taja k2est. Selle peale andis t66taja meile oma suitsupaki ja juhatas mingisse tutikasse kontorisse, kus me siis tugitoolis suitsesime nagu oleks vanad bossid ise. Kuigi lennukis oli eelnevalt 6eldud, et Abu Dhabi on suitsetamise vastane ja et siin pole yldse v6imalik kuskil suitsetada.

Haa, Abu Dhabi on ju seesama koht, kuhu Garfield omanimelises multikas alati mingeid tyytuid tegelasi, ntx Odiet saatis. Postiga. Et t2iesti x-kohta. Nyyd olen ise siin ja ysna x on olla ka. R2tipead, valgetes kleitides mehed ja maailma k6ige syrrim tax-free ala. T2pselt nagu keegi oleks r2iges oopiumiuimas disaininud selle. Pildid panen hiljem yles, yhendemiraatlased vist usb-i ei kasuta.

J2rgi on j6udnud veel uudised, et vana Mattias karavanipargist pole senimaani ikkagi t66le j6udnud ja Sass ja Moll on j2tkuvalt omadega nullis. Mis kinnitab meie otsuse suurimat 6igust yldse, tagasituleku suhtes. Austraalias ringi reisimine on muidugi v2ga lahe ja k6ike muud positiivset, aga no vaid siis, kui natukenegi raha on.

Ahh, mis ma ajan. Elu on seikluuuuuuuuuus!!!

1 comment:

Unknown said...

Oh, äge!!! Sa oled ju nii pruun! Kuidas sa sobid siia meie siniste inmeste sekka? Ka vombati pätsasid mulle? (no ma usun, et nii tähtis asi ikka ei või ununeda) Õigel ajal saabud - meil siin just hakkas kevad. Täiesti uskumatu. Ma mõtlesin, et see aasta jääb ära. Mul on mingi megakiire praegu, aprillikuu on hullumaja. Aga ikkagi, anna kohe teada, kui koju jõuad - oh, me võiks siis ju koos Tartusse trippida!! Ma pean iga neljap minema ja reedel tulema. Kindlasti sa igatsed Eesti väikelinnu ja Tallinn- Tartu maanted. Aga rongiga võib ka . .

Ja jõua ilusti koju (umbes saja väikse seiklusega, muidugimõista) . . .